Ece Erken ve Davut Güloğlu ayrıldı mı?

Davut Güloğlu ve Ece Erken
Nişanlarını Twitter'dan duyuran Davut Güloğlu ve Ece Erken ayrılık kararını da yine aynı platform üzerinden ilan etti.

Dün "Evleniyorlar" diye haberini yaptığımız Ece Erken - Davut Güloğlu çifti, bir gün sonra ayrıldı.

DÜN EVLENİYORLARDI!

Ece Erken, önceki gün Twitter'daki sayfasına yazdığı şu mesajlarla aşklarını itiraf etmişti:
Buldum aşkımı, darısı başınıza. Çok seviyooooorum, nasıl bir adamsın aşkım D. Güloğlu. Seviyooorum hem de çoooook Davuuuut. Nefes alamıyorum aşkım sen yokken, benim dünyaaaaam D.G.

Posta gazetesinin haberine göre Ece Erken, "7 yıl önce aramızda bir elektriklenme olmuştu. Ama el ele değmemiştik. Yarım kalan bu aşk ekranda alevlendi. Davut beni ailemden istedi" demişti.

BUGÜN AYRILDILAR!

Milliyet'in haberine göre, yakın çevrelerine 11 Temmuz'da nişanlanacaklarını söyleyen Erken ve Güloğlu, daha haberin üzerinden 24 saat geçmeden ayrılık kararı aldı.

Ece Erken "Twitter'da başlayan, Twitter'da biter. Saygı duyup susuyorum. Bitmiştir" yorumunu yaparken Davut Güloğlu da "Ne söylesem bilmiyorum, her şey gönlünce olsun. Ben seninle yapamam. Allah yolunu açık etsin. Seni tanımak, yaşamak da bir sınav, bye" diye yazdı.

Sonrasında arkadaşlarıyla dertleşen Güloğlu, "Yorgunum dostum, yoruldum artık" yorumunu yaptı. Ama atılan tweetler daha sonra silindi.
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: