Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall Türkçe çeviri 2011

Every teardrop is a waterfall 

I turn the music up, I got my records on 
I shut the world outside 
Until the lights come on 
Maybe the streets alight 
Maybe the trees are gone 
I feel my heart start beating 
To my favourite song 

And all the kids they dance 
All the kids all night 
Until Monday morning feels another life 
I turn the music up 
I'm on a roll this time 
And heaven is in sight 

I turn the music up, I got my records on 
From underneath the rubble 
Sing a rebel song 
Don't want to see another generation drop 
I'd rather be a comma than a full stop 

Maybe I'm in the black, maybe I'm on my knees 
Maybe I'm in the gap between the two trapezes 
But my heart is beating 
And my pulses start 
Cathedrals in my heart 

And we saw oh this light I swear you 
Emerge blinking into 
To tell me it's alright 
As we soar walls 
Every siren is a symphony 
And every tear's a waterfall 
Is a waterfall 
Oh 
Is a waterfall 
Oh oh oh 
Is a is a waterfall 
Every tear 
Is a waterfall 
Oh oh oh 

So you can hurt, hurt me bad 
But still I'll raise the flag 

Oh 
It was a wa wa wa wa wa-aterfall 
A wa wa wa wa wa-aterfall 

Every tear 
Every tear 
Every teardrop is a waterfall 

Every tear 
Every tear 
Every teardrop is a waterfall 

Türkçe 
Her Gözyaşı Bir Şelaledir 

Müziği açtım, kayıtlarımı hazırladım 
Dış dünyaya kapadım kendimi, 
Işıklar yanana kadar. 
Belki caddeler ışıl ışıl olabilir, 
Belki ağaçlar gitmiş olabilir 
Kalbimin, sevdiğim şarkı ile atmaya başladığını hissediyorum. 

Ve bütün çocuklar, dans ediyor. 
Bütün çocuklar� Gece boyunca 
Pazar sabahına kadar, başka bir hayatta gibi hissediyorum. 
Müziği açtım 
Bu sefer şansım açık, 
Ve cennet ise manzaramda 

Müziği açtım, kayıtları hazırladım, 
Döküntülerin altından, 
Bir isyan şarkısı söyledim 
Başka bir neslin daha düşüşünü görmek istemiyorum 
Bir nokta olmaktansa, virgül olmayı tercih ederim 

Belki karanlıkta, belki dizlerimin üzerindeyim, 
Belki iki trapez arasındaki boşluktayım. 
Ama kalbim atıyor, 
Ve çarpıntı başlıyor. 
Kalbimdeki katedraller. 

Ve sana yemin ederim ki, onu gördük, 
Bana her şeyin yolunda olduğunu söylemek için, 
Göz kırpışlarıyla ortaya çıkan ışığı. 
Yükselen duvarlar gibiyiz, 
Her siren bir senfoni, 
Ve her gözyaşı bir şelale. 
Oh 
Bir şelale 
Oh oh oh 
Bir�Bir şelale 
Her gözyaşı 
Bir şelale 
Oh oh oh 

Bu yüzden beni incitebilirsin, kötü bir şekilde incitebilirsin 
Ama yinede bayrağı yükselteceğim 

Oh 
Bir şe-şe-şe-şe-şelaleydi 
Bir şe-şe-şe-şe-şelale 

Her gözyaşı 
Her gözyaşı 
Her gözyaşı bir şelale 

Her gözyaşı 
Her gözyaşı 
Her gözyaşı bir şelale 


SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: