Serdar Ortaç 2012 Yeni Albüm Hakkinda

serdarortac1.jpg (474×474) 
Su akar yolunu bulunur :)
Serdar Ortaçın 2012 Albümü Hakkinda Aciklamalari.


- Serdar Ortaç hayranları yeni albümü dört gözle bekliyor.. Sosyal medyadan yaz aylarına doğru albümü çıkaracağınızı söylediniz…
Bu sene albümün hazırlıklarına başladım. Bu albümde bir çok aranjör arkadaşlarım yer alacak. Suat Aydoğan, Volga Tamöz, İskender Paydaş, Erhan Bayrak, Erdem Kınay yanı sıra ve Avrupa’dan Romanya’dan ve Bulgaristan’dan aranjör arkadaşlarım yer alacak. Albümde güzel sürprizlerimde olacak. Amerika’dan çok ünlü bir isimle düet yapacağım. Bunların dışında stüdyoda şarkılarımı hazırlıyorum. Albüm hayranlarımın da beklediği gibi güzel bir Serdar albümü olacak. Benim arzum, albümü Haziran ayına yetiştirmek eğer yetişmezse albüm yazın sonunda çıkacak.


- 2010 yılında çıkardığınız “Kara Kedi” albümünde 17 şarkı vardı. Yeni albümde de sayısı aynı mı olacak ?

Bu sefer albümüme 8 şarkı koymayı düşünüyorum. Belki 10 şarkı da olabilir. Ama bundan sonra albümlerimde asla ve asla ne 17 ne de 18 şarkı olmayacak. O zamanlar arzum şuydu; mesela “Şeytan”albümünde de “Nefes” albümünde de ne kadar çok şarkı verirsem sevenlerim ve dinleyenlerim o paraya bir çok şarkı dinleyecek, bir ansiklopedi gibi aldığı kütüphanede yıllarca saklıyacağı bir cd’ye sahip olmasıydı.
Fakat şarkıların çoğu arzu ettiğim yere gelemiyorlar. Ben de yoğun konser programından dolayı hepsine klip çekemiyorum. Ben de bundan sonra insanların istediğini yapıcam. Albümlerimi 8-10 şarkılık yapıcağım, koyamadığım şarkıları da diğer sanatçı arkadaşlarıma satacağım, dağıtacağım.


- Yoğun konser programınız olduğunu biliyoruz, yeni albüm çalışması ile birlikte konser programı nasıl gidiyor ?

Bizim daha önceden sözleşmesini yaptığımız ve söz verdiğimiz birkaç tane işimiz var. Bunlardan bir tanesi Cratos Otel Kıbrıs. Oradaki programlarımızı tamamlıyoruz. Birkaç tane daha konserim var. Bu yaz sonuna kadar çalışmalarım olacak. Büyük bir firmayla bir sponsorluk anlaşması yapmak üzereyim, onu tamamlarsam yaza kadar onlar devam edecek. Almanya, Hollanda ve Avrupa’nın bir çok şehrinde yaşayan Türklere konser vermeye çıkıyorum. Avrupa’da da Mart, Nisan, Mayıs ve Haziran aylarında konserim olacak. 365 günün yarısını hep şarkı söyleyerek geçiriyorum, gene aynı olacak…


- Bu kadar yoğunluğun içinde Serdar Ortaç kendine vakit ayırıyor mu?

Boş zamanlarımı stüdyoda geçiriyorum. Bir de magazinsel görüntülerde olduğu gibi dışarda görüyorsunuz beni. Ama o haftanın bir günü oluyor. Dostlarımla yemek yiyip sohbet ediyorum. Onun dışında çok fazla boş zamanım yok. Olursa playstation oynamaya gidiyorum arkadaşlarıma maç yapıyoruz ,bilardo oynuyoruz. Kendime, ülkemizde yapabileceğim maksimum zamanı ayırmaya çalışıyorum…


- Son olarak KRALPOP TV izleyicilerine mesajınız nedir?

KralPOPu her dakika takip ediyorum. KRAL grubunun son atılımını çok başarılı buluyorum. Stüdyoda çalışırken her zaman KRALPOP TV açık.. Kanalı ikiye ayırdılar, KRALPOP TV ve KRAL TV olarak.. Kral grubunun son iki senedir izlediği tüm çizgiyi başarılı buluyorum.

Kral POP dinleyicilerine, sevenlerime yeni şarkılarla buluşmak üzere diyorum…

SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: