Lucid Ruya Nedir

lucid-dream-flying.jpg (400×266)Lucid Ruya-lucid dreaming, Lusid Rüya Nedir , lucid Ruya nasıl yapılır , lusid ruya telkinleri, Lucid Ruya VideoLu anLatım

Aslında pek çoğumuzun belkide bir çok kez deneyimlediği fakat bunun isminin ve işlevlerinin farkında olmadığı bir durumdur.Rüya gördüğünüz zaman rüyada olduğunuzun farkına varmanız durumuna Lucid Rüya adı verilir.

Geçmişte küçüklükten beri süregelen bir çok lucid rüya deneyimim oldu, fakat bunu bilinçli bir şekilde lucid rüya görmek için yapmaya çalıştığım zaman gerçekleştirilmesinin oldukça zor olduğunu gördüm.Bunu bilinçli bir şekilde yapmak pekde kolay olmayan birşey.Bunu yapmak için bir çok teknik oluşturulmuş.

Kendi deneyimlerimi sizlerle paylaşacak olursam eğer, lucid rüya görmek için kısa bir süre uğraştığım halde lucid rüya görmeyi başaramadım, belkide yeterince üzerine eğilmediğim içindir, fakat bu sırada başka bir şeyi öğrendim, normalde gördüğüm rüyaları çok nadir hatırlayan bir insanken, aslında istediğim takdirde gördüğüm rüyaları hergün hatırlayabileceğimi farkettim.Bu farkediş lucid rüyaları araştırırken okuduğum bazı şeylerden etkilenmemle tetiklendi belki.

Bu farkındalıkla sabah kalktığımda gittikçe rüyalarımı daha net hatırlamaya başladım.Özellikle sabah gözümü ilk açtığımda, gece gördüğüm rüyaları şöyle bir gözümün önünden geçirmeye başlayınca ve akşam yatmadan önce sabah gördüğüm tüm rüyaları hatırlamaya niyet ettiğim zaman daha net hatırlayabildiğimi gördüm.Bunu çok uzun süre uygulamadım fakat kendiliğinden oluvermişti.Artık hiç bir şey yapmadığım halde hemen hergün rüya görüyorum ve rüyalarımı hatırlıyorum.

Bunun sonucunda farkettim ki bu dünyadan çok, rüyalar aleminde uzun süre kalmayı istediğimi ve bu dünya realitesinden gittikçe uzaklaştığımı ve depresif bir hale girdiğimi farkettim.Yani bu dünyada yaşamak istemiyordum, uyanmak istemiyordum.Sürekli uyumak istiyordum.Hala hergün rüyalarımı hatırlıyorum ama rüya görmenin çok üzerine düşmediğim için aradaki dengeyi kurmaya çalışarak, bu dünya gerçekliğinden kopmamaya çalışıyorum.Çünkü belkide söylenen gerçekten doğrudur; Belkide bu dünya realitesi bir düş, ama rüya olarak gördüklerimiz aslında gerçektir..

Lucid Rüya konusu pek çok kişi tarafından incelenmiş ve pek çok da yöntem geliştirilmiş.Sizlerle bu yöntemlerden bir kaç tanesini paylaşmayı düşünüyorum.Ancak Lucid rüyanın sakıncalı olabilecek bazı yönlerinin önce belirtilmesi gerekiyor.Eğer kendi dengenizi kurmayı başaramazsanız bazı sakıncalarını görebilirsiniz.

Nedir bu sakıncalar :

-Uyku düzeniniz Bozulur.

-Dünyadan kendinizi soyutlarsınız.

-Eğer Mutsuzsanız Gerçek dünya yerine sanal dünya daha cazip gelir.

-Beyniniz sürekli meşgul olduğu için Çok fazla yorulursunuz.

-İşlerinizdeki veriminiz düşer.

-Oradaki yaşantınızı dünyaya yansıtma hissi sizi agresif ve saldırgan yapar.

-Eğer rüyada olaylar istediğiniz gibi gitmezse psikolojik sorunlara neden olabilir.

-Aşırı uyumak isteği oluşturur.

-Şişmanlığa yol açar sadece gerçek dünyayı yemek yemek ve tuvalet için kullanırsınız.

-Günde 1-2 saat uyanık kalabilirsiniz.

-Ciddi hastalıklara veya ölüme yol açabilir.
(Metabolizmanız bozulup hasta olabilirsiniz, bağışıklık sisteminiz zayıflayabilir veya gerçek deneyimler çok sık olursa nefessiz kalarak veya rüyadaki düşme sonucu heyecanla kalbiniz durabilir bunlar ölüme yol açabilir. Şimdiye kadar rüya görürken kalp krizi geçiren kişi sayısı oldukça fazla lucid yüzünden ölen kişi sayısı 600 kişi. Psikolojik tedavi görenlerin sayısı lucid gören kayıtlı insan sayısının %26 sı)

Yararları:

-Tüm fantazilerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

-İstediğniz herşeyin sahibi olabilirsiniz.

-Kendi Dünyanızın tanrısı olabilirsiniz.

-Eğer Uzmanlaşırsanız rüyalarınız sizin kontrolünüzde birer dizi film gibi olur hergün bir önceki günün devamı olur ve artık iki kişi olabilirsiniz hayatta.

-İleriki evresi Astral Seyehattir.Lucid rüya yoluyla astral seyahat yapabilirsiniz.

LUCID Rüya Nasıl görülebilir ?

Bu bahsedeceğim yöntemi ben kendim denemedim ama etkili bir yöntem olduğu söylenir.Bu yöntemde kendinize bir obje ya da bir renk seçebilirsiniz, ne zaman o objeyi ya da rengi görseniz kendinize rüyada olup olmadığınızı sormanız gerekiyor.Mesela saate baktığınız her zaman kendinize rüyada olup olmadığınızı sorabilirsiniz.Ya da bir renk tutup (ör:mor) mor rengi gördüğünüz her zaman kendinize rüyada olup olmadığınızı sorabilirsiniz.Bunu yaptığınız zaman rüyada olmadığınızdan emin olmak için kendinizi cimdikleyebilir ya da başka bir şey yapabilirsiniz.Bir yöntemde rüyada olup olmadığınızı anlamak için elektrik düğmesine basmaktır.Işık yanıyormu yanmıyormu kontrol edebilirsiniz.Rüyadaysanız hiç bir değişiklik olmaz.

Bunu yapmamızdaki amaç şu dur ; Bu kontrollerden sonra bir süre sonra bilincimiz rüyadaykenden aynı soruyu sormaya başlayacaktır.Bu soruyu rüyada sorduğumuz zaman ve ardından kendimizi cimdiklediğimiz zaman rüyada olup olmadığımızı anlayabiliriz.

Rüyanın kontrolu:

Evet artık rüyada olduğunuzu farketme kısmını geçtik, şimdi rüyamızda yapabileceklerimizin sınırından bahsedelim, tamamen sizin hayal gücünüzle sınırlı. Eğer rüya kopması veya rüyadan atılma söz konusu değilse ilk alıştırma bir apartman yaratıyoruz hemen bu çok kolay sadece isteyin yeter burada bir bina olmasını istiyorum evet burada artık bir bina var.

ilk binamız test centerimiz Eifel evet önce biraz tırmanıyoruz ve bir atlama yapıyoruz evet yere düştük ve acı yok ilginç bir deneyim, sonra hızla kalkıyoruz ve zirveye çıkıyoruz ama halen uçamıyoruz sadece atlıyoruz yere düşüyoruz, sıra geldi uçmaya zirveden atılıyoruz ve süzülmeye başlıyoruz, evet aslında bunu yapabiliyoruz ama bilinçaltımızda uçma kavramı tanımlanmadığından yapamıyorduk artık uçuyoruz. Rüyanız tamamiyle sizindir artık.

Evet asıl gerçek Lucid rüya normalde yılda bir veya iki kez olan bir olaydır ama biz bunu alıştırmalarla ayda 1 daha sonra haftada 1 profesyonelleşincede hergün yaşanması mümkün. Eğitimle veya pratikle aydabire indirilebilir. 2-3 yıl içerisinde de haftada 1 e düşer. Lucid dream miktarı haftada 1 den fazla ise tehlikeli bir döneme girildiğinin işaretidir ve uzman yardımı alınmalıdır. Bu olay günlük evrelere indiği zaman Zararlarının(yan etkileri) kişide belirginleşmeye başlar.

Eğitimle veya pratikle aydabire indirilebilir. 2-3 yıl içerisinde de haftada 1 e düşer. Lucid dream miktarı haftada 1 den fazla ise tehlikeli bir döneme girildiğinin işaretidir ve uzman yardımı alınmalıdır. Bu olay günlük evrelere indiği zaman Zararlarının(yan etkileri) kişide belirginleşmeye başlar.
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: