Windows 7 Orjinal Yapma(aktivasyon kodu)

win 7 aktivasyon kodu , aktivasyon kodu windows 7 , windows 7 crack , windows 7 aktive etmek
Windows 7 ye geçtiğimden beri bu kadar sıkıntı çekmemiştim.İlk gelen güncellemeyle birlikte korsan windows 7 uyarısı almaya başladım.O sorunu remowat adlı programla geçmiştim.Kasım yada Aralık ayında gelen bir güncelleme ile tekrar  korsan windows 7 uyarısıyla karşılaştım.Bu kez removewat adlı program hiçbir işe yaramadı.WAT Fix indirmeme rağmen işimi görmedi.Sonra yapımcının sitesi bulup programın en son sürümünü indirdim.Ama nafile 
 !

Daha sonra yine aynı yapımcının diğer programını indirdim.Bu kez sorunum halloldu...Siz de bu problemi yaşıyorsanız ;

• Dowload link 1 (datafilehost.com)
 • Dowload link 2 (mediafire.com)
 • Dowload link 3 (rghost.net
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

1 comments:

Anonymous said...

Teşekkürler çok sağ olun hiç bu kadar kolay olmamıştı..mf