Umut evi Esra Erol Başvuru

Esra erol umut evi başvuru için ne yapılmalı , nasıl başvurabiliriz, başvuru formu
Esra Erol Umut Evi
Esra Erol umut evini açtı.
Esra Erol, Umut Evi'ni açtı.Yazdığı Kara Duvak kitabının geliriyle 14.00'de Fatih Belediyesi Silivrikapı Semt Konağı'nda yapılan çok kişilik bir katılımla açıldı.

Esra Erol Umut Evi Başvurusunu esraerolumutevi.com adresinden yapabilirsiniz.

Atv’nin sevilen sunucusu Esra Erol, çocuk gelinlerin dramını anlattığı kitabı Kara Duvak’ın geliri ile kadınlar için umut evlerinin ilkini açıyor.

En çok satan kitaplar listesinde kısa sürede üst sıralara yükselen kitabın bugüne kadar elde edilen geliri ile kurulan ilk umut evi 11 Şubat Cumartesi günü kapılarını açıyor.

Kara Duvak’ın tüm geliri Umut Evleri projesine…

Desteğe ihtiyacı olan kadınlara yardım eli uzatabilmek ve onların hayata yeniden tutunmalarını sağlayabilmek amacıyla başlatılan Umut Evleri projesi kapsamında, her ilde içerisinde psikolog ve avukat bulunan, kendini yalnız hisseden ve yardıma muhtaç tüm kadınlara kapısını açacak bir Umut Evi kurulması hedefleniyor. Kara Duvak kitabından elde edilen tüm gelir, bu projeye aktarılıyor.

Türkiye’nin tüm illerinde açılması hedeflenen umut evlerinde, psikologlar, avukatlar, evlilik danışmanları ve aile danışmanları eşliğinde kadınlara psikolojik ve hukuki destek verilerek bilinçlendirilmeleri, özgüvenlerini kazanmalarının sağlanması, hayata dair umutlarının yeniden yeşertilmesi amaçlanıyor.

Satın alınan her kitap, projeye destek sağlıyor.

İlk Umut Evi İstanbul’da açılıyor

Yardıma muhtaç, kendini yalnız hisseden kadınlar için gönüllü psikolog ve avukat hizmetlerinin sunulacağı umut evlerinin ilki İstanbul’da açılıyor.

Proje kapsamında ilk umut evi olan “Fatih Belediyesi Umut Evi Koordinasyon Merkezi” nin açılışı, 11 Şubat Cumartesi günü saat 14:00’te Silivrikapı Semt Konağı’nda gerçekleştirilecek.
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

10 comments:

Anonymous said...

Esra abla ben 25 yaşında 2 çocuk annesiyim eşimle kaçarak evlendim ailem hiçbir zaman yanımda olmadı lütffen bana yardım et eşimin bana hakaret lerinden bıktım onun vurdum duymaz hareketlerinden artık acı çekmek istemiyorum vede cocuk larımında ben boşanmak istiyorum çocuklarımla yeni hayata başlamak istiyorum bana elini uzatırmısın esra ablacım

Anonymous said...

Ben mukaddes esra ablacım bubenim numaram 05380177411 yazdığım yazının sahibiyim bana yardım edecegini biliyorum şimdiden teşekürler

Anonymous said...

esra ablacm ben nuran izmiden bana yardm edermsn allah rızası için yoksa evliligm bitecek hamileyim evim yok sizden istedgm kücük bir evv ne olur köpeginz olayım

Anonymous said...

duyun sesimi ne olur ben ulaşamıyorum gidecek yerim yok ailem sahip çıkmıyor 16 senelik evliyim çocuklarımı bırakıp gidemiyorm aldatılıyorm dayak yiyorm ne olur bana elinizi uzatın telefon nom 05325063964

mariana said...

selam ben maria romaniadan ben 16 sene yasadim turkiyede bir is adamla iman nikahla 16 sene sonra bana iskence yapti 3 amelyat birden oldum ve cok madur kaldim ben sesimi duyurmak istiyorum ve butun kadinlara ibret olsun diye anlatmak istiyorum cok buyuk dram yasadim lutfen bana yardim edin telefon numarami birakiyorum 0040747568925

Anonymous said...

çaresiz dede ki esra hanım merhaba çok çaresiz kaldım senden başkası yardım edemez bana 12 sene önce evlendim sevdiğini zannettim hiç sevmemiş 6 ay önce ayrıldım 2 çocuğum var benimle ortak bir krediyle ev aldık borcu az kalmıştı mahkeme yarı yarıya bölüştürtü benim imzam olmadan satamayacağını söylüyordu nafakada ödemiyor evi sattı evi boşaltmış paralarıda alıp gitmiş telefonlarıma bakmıyor tekrar mahkeme açıp tapuyu iptal edebiliyormuşum ama çok masraflı merdiven silerek yavrularıma bakıyorum çok zor durumdayım ne olur yardım edin televizyonada çıkarım hakkımı aramak istiyorum 0553 3445426 benim numaram onun kisi 05352569888

Anonymous said...

slm esra abla ben 23 yasindayim esimle asilmiycak sorunlarimiz vardi cok siddet gordum aldatildim sikayet ettim mahkeme karari para cezsina karar verdi 5yasinda bi kizim var onun icin katlandik birbirimize simdi 2.5 aylik hamileyim ve esim beni ailemin yanina gondermek istedi ailemde sahip cikmadigi icin ortada kaldim tanidik birine sigindim ama boyle elin evinde olmaz yardim elinizi uzatin.lutfen calisirim didinirim yeterki bi yol gosteren olsun saygilar

Anonymous said...

lutfen yardim edin son yorum bana ait numarami birakiyorum lutfen arayin pskoljik sorunlarimda var05070582663

Anonymous said...

hic kimseden ses cikmadi bas bas bagiriyosunuz esra erol umut kapisi muskulun arkasinda nerde kimse ilgilenmedi bile kimseden kimseye fayda yok bu devirde yalan hepsi kandirmaca bunlar bir umutla yazilan yorumlarin hangisine cvp verildi biride ciksin desin bana yardimda bulundular die katakulli hepsi

Anonymous said...

Esra abla ben hayati boyunca mutlu olamamis biriyim.Ne cocuklugum mutlu ne genc kizligim ne evliligim mutlu. Hamileyim ama hic sevinemiyom. Eger elimde bir isim bir meslegim olsa ayrilicim. Cunku sabredecek gucum kalmaddi artik. Beni sevmeyen beni istemeyen biriyle evliyim. Nisanliken bana oyle guzel sozler soyluyoduki o guzel sozlerine kandim evlendim. Aslinda hayatimin en buyuk yanlisini yaptim keske evlenmesedim. Ailemden kacarken daha beter bir yere dustum. Keske olsemde tumden kurtulsam