Doğan Can Gündoğdu Batman Jenerik

batman jenerik

Doğan Can Gündoğdu Batman Jenerik izle


20 yaşındaki üniversite öğrencisi Doğan Can Gündoğdu'nun bir ders için evinin mutfağında hazırladığı "Batman jeneriği" 10 günde 270 bin kez izlendi. Doğan Can Gündoğdu şimdiden bir film şirketiyle anlaştı.

Gündoğdu, 2 günde hazırladığı jenerikle ilgili olarak şunları söyledi:

"Jenerikte kullandığım malzemeler, mutfağımda yarattığım ürünler. Konsept olarak buz temasını seçtim, çünkü buz güçlü bir ögedir. Filmdeki kötü karakteri simgelemesi adına ön plana çıkardım. Malzemeler, buz, cam fanus, bıçak ve ip. Bunları harmanlayarak 2 gecemi alacak şekilde mutfak masasında ürettim. Gazete baskıları tasarladım. Gazete kağıtlarından ve yeni çıkacak filmin set fotoğraflarından faydalandım. Tüm görüntüler set fotoğrafları, ama ben onlara katil sanki onları izliyormuş, onlar hakkında bilgi topluyormuş izlenimi verdim."

"



Kaynak: havlayankirpi.c om
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: