Rafet el roman - direniyorum şarkı sözü 2011

Sessiz bir mecra şimdi hayat
Sen giderken soğuktan soğuk
Dondu yüreğimdurdu yaşam
Savaş sonrası gibi kalbimin içi
Kan ve sendeyim.com revan
Büyür git gide inan yokluğun azap
Yeryüzünde günahlarımla boyanmış
Bir hayat var geriye kalan
Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde
Direniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış aşklarında
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında
Direniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış aşklarında
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında...
Savaş sonrası gibi kalbimin içi
Kan ve sendeyim.com  revan
Büyür git gide inan yokluğun azap
Yeryüzünde günahlarımla boyanmış
Bir hayat var geriye kalan
Gözyaşlarıyla yazılmış her satır sözlerimde
Direniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış sendeyim.com aşklarında
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında
Direniyorum acılarına yine dünya
Yalanmış aşklarında
İnadına yaşıyorum ama sorma
Kıyamet ortasında
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: