Ortaöğretim Önlisans KPSS Tercih Yerleştirme Sonuçları Temmuz 2011

ÖSYM, KPSS-2011/1 başvuru ve yerleştirme takvimini açıkladı KPSS Tercih Kılavuzu Yayınlandı
ÖSYM (Ölçme Seçme ve Yerleştirme Merkezi  ) Ortaöğretim (lise), Önlisans ve Lisans mezunlarının merakla beklediği  KPSS 2011/1 tercih kılavuzunu yayınladı. KPSS Tercihleri 20 Haziran – 1 Temmuz tarihleri arasında yapıldı. KPSS Yerleştirme tercih sonuçlarının ne zaman açıklanacağı merak konusu oldu. Ayrıntılar ve Kılavuz:
Temmuz 2011 KPSS Yerleştirme Tercih Sonuçları Süreci: KPSS Tercih işlemleri 1 Temmuz 2011 itibariyle sona erdi. Lisans, Önlisans ve Ortaöğretim ( Lise ) düzeyinden tercihlerini yapan memur adayları şimdi sonuçları beklemeye başladı. ÖSYM’nin KPSS Yerleştirme sonuçları 10-15 Temmuz 2011 tarihleri arasında açıklaması beklenmekte. KPSS Yerleştirme sonucuna göre bir memurluğa atanan memur adayları, sonuçların açıklandığı tarihten itibaren 15 gün içerisinde atandıkları kuruma memur olarak başlamak zorundadırlar.
————————————————————————————————-
KPSS-2011/1 Tercih Kılavuzunda, ortaöğretim, ön lisans ve lisans düzeyleri ayrı olmak üzere tercih yapılabilecek kadro ve pozisyonlar yer almaktadır.
Kılavuzda yer alan kadro ve pozisyonlardan tercih yapabilmek için, 10-11 Temmuz 2010 tarihlerinde yapılmış olan 2010-KPSS Lisans veya 28 Kasım 2010 tarihinde yapılmış olan 2010-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a girilmiş ve ortaöğretim mezunları içinKPSSP94, ön lisans mezunları için KPSSP93ve lisans mezunları için KPSSP3puanının alınmış olması gerekmektedir.
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: