Fenerbahçe şike yaptı iddiası!


Fenerbahçe şike yaptı iddiası! Ortalık fena karışacak!

Ahmet Gökçek, Fenerbahçe maçından önce menajer Ahmet Bulut'un ortağı Okumuş ile birlikte Emre Belözoğlu'nun futbolcularına mesaj çektiğini söyledi

30.05.11 12:40

Ankaragücü Kulübü Başkanı Ahmet Gökçek, Fenerbahçe maçından önce menajer Ahmet Bulut'un ortağı Okumuş ile birlikte Emre Belözoğlu'nun futbolcularına mesaj çektiğini söyledi
Bize karşı oynanacak maçta asılmayın mesajını gösterince ortalık birbirine girdi.

İşte o mesaj: "Emre futbolcumuz Kağan'a mesaj çekti ve şunları söyledi: Oğlum Kağan. Emre abin ben. Aldırıyorum seni buraya. Sakın zorlamayın he

A.GÜCÜ Başkanı Ahmet Gökçek'ten ortalığı sarsacak açıklamalar...

Daha önce Trabzon Milletvekili Kemalettin Göktaş "F.Bahçeli Emre, A.Gücülü 3 futbolcuya F.Bahçe-A.Gücü maçından önce mesaj çekti" demiş ama isim vermemişti. Dün gece Gökçek o futbolculardan birini Telegol'de açıkladı: Kağan Söylemezgiller...

Gökçek, "F.Bahçeli Emre maçtan 2 gün önce Kağan'a mesaj gönderdi" dedi.

Gözü kör olmuş

MESAJIN menajer Ahmet Bulut'un ortağı Ekrem Okumuş'un telefonundan geldiğini ama Okumuş'un yanında Emre'nin de olduğunu Kağan'ın bildiğini belirterek, "Aziz Yıldırım'ın hırstan gözü kör olmuş. Temiz futbol diyor. İşte fırsat, suç duyurusunda bulunsun. Böyle bir belge ortaya çıktı. Gerekeni yapacağız. Ahmet Bulut bizim menajeri arayarak ağır hakaretler etti. Takımın düzeni bozuldu" diye konuştu.

Okumuş: Şaka yaptım!

BAŞKAN Gökçek'in Emre'nin telefonundan mesaj attığını söylediği menajer Ekrem Okumuş, iddialar hakkında şunları söyledi: "Evet ben mesaj gönderdim. Ancak olaylardan Emre'nin haberi yok. Emre adına mesaj attım. Bu bir şakaydı. Olayın bu kadar büyüyeceğini düşünmüyordum." Ahmet Çakar'ın "Mesaj gönderirken Emre yanında mıydı?" sorusuna Okumuş, "Ben Bebek'te arkadaşlarla oturuyordum. Emre yoktu" cevabını verdi. Çakar bu cevaba inanmadığını söyledi.

Lig tescil edilmemeli

MİLLETVEKİLİ Kemalettin Göktaş, bu iddiaları ortaya attıktan sonra gündemin bu noktaya geldiğini belirterek, "ürk futbolunda adaletsizlik var. Futbolda derin yapılanma var. Bunun temizlenmesi gerekiyor. Bana konu ile ilgili olarak mektup geldi. Mahkemeye sunacağım. Ligin tescillenmemesi için başvuracağım. Kafedeki kameradan Emre orada mı anlaşılır" dedi.

Bakkal: Emre aramış

A.GÜCÜ hocası Mesut Bakkal: Emre aramadığını söylüyor ama aramış. Olayı duyunca başkanın yanına çıktım. O sırada yine Emre aradı. 'Hocam menajer kim' dedi. Ben de Ender dedim. Yanımdaydı telefonu ona verdim. Kağan'ı tanıdığını, mesengerden görüştüğünü söyledi. Ahmet Bulut'u arayıp 'Oyuncumu arama' dedim. Ağır küfürler etti.

Ahmet Çakar: Yakalandınız

AHMET Çakar: Menajer şaka diyor ama ben bunun şaka olduğuna inanmıyorum. Siz şimdi yakalandınız. FIFA menajeri olarak siz Ahmet Bulut ve ortağınız ve sizin şirketiniz bir oyuncuyu arayarak maçı manipüle ettiniz. Emre, mesaj çekilirken Emre Okumuş'un yanındaysa F.Bahçe'nin şampiyonluğu tescil edilmeyebilir."

Ahmet Bulut: Bakkal'ı aradım

EMRE'nin menajeri Ahmet Bulut: "Olayı yeni öğrendim. Bu gelişmeler olduğunda Trabzonspor Asbaşkanı Nevzat Şakar beni aradı ve Kağan'ın arandığını iddia ederek bana hakaretler ve tehditler etti, ağır konuştu. Bunun üzerine Mesut Bakkal'ı aradım ve konuyu sordum. Sinirlenmiştim, farklı şeyler konuşmuş olabilirim".

kaynak: medyafaresi

SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: