Davut Güloğlu ve Ece Erken evleniyor mu?

Davut Güloğlu ve Ece Erken
Ece Erken ve Davut Güloğlu, katıldıkları bir davette görüntülendi.

Sürpriz bir şekilde birliktelik yaşamaya başlayan Ece Erken ve Davut Güloğlu katıldıkları davette ilişkilerinin ne kadar ciddi olduğunu da gözler önüne serdi.

Davut Güloğlu ve Ece Erken Evlenecek!

Davut Güloğlu'nun Rize'deki konserine gittiğini ve İzmit'teki konserlerinin hiç birisini kaçırmadığını açıklayan Ece Erken, sevgilisi Davut Güloğlu ile birlikte Bodrum'da bir ev almak istediklerini açıkladı. İkilinin ev almaya karar vermesi evliliklerinin yakın bir zamanda olacağının düşündürdü.

Güloğlu nişanlanacağını twitter’a attığı tweet ile duyurdu. Güloğlu, “Çok seviyorum ve yakında nişanlanıyorum” yazdı. Güloğlu’nun bu açıklamasının ardından çok heyecanlanan Ece Erken de “Aşk buymuş, bana yaşattığın aşk için sana çok teşekkürler aşkım, adamım. Buldum aşkımı darısı başınıza... Çok seviyorum, nasıl bir adamsın, aşkım hem de çok seviyorum” yazarak yine twitter’dan karşılık verdi. Geçen günlerde bayıldığı beraber sundukları sabah programından ayrılan Ece Erken, sağlık sorunlarının devam ettiğini söyledi.
SHARE

About Admin

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments: